iGaz.pl odpowiada wobec nabywcy za wady fizyczne i prawne towaru w zakresie określonym Ustawą z dnia 27.07.2002r o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dx.U. nr 141 poz.1176 z późniejszymi zmianami) Art. 556,557 KC; Rozporządzenie Rady Ministrów z dni. 25.06.02. DU96 poz 851 z późniejszymi zmianami oraz informacje na karcie gwarancyjnej.
Towar wadliwy wraz z oświadczeniem reklamacyjnym należy odesłać na adres: iGaz.pl 09-400 Płock ul. Kostrogaj 6 załączając opis wady oraz dane umożliwiające identyfikację klienta. Oświadczenie reklamacyjne może być przekazane w dowolnej formie. Przy czym przesłanie go wraz z reklamowanym towarem może przyspieszyć proces rozpatrzenia reklamacji.
W przypadku uznania roszczeń za zasadne, iGaz.pl zwraca reklamującemu również poniesione koszty dostarczenia reklamowanego towaru na podstawie przedłożonego przez reklamującego dowodu ich poniesienia.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu należy zgłosić drogą e-miał wysyłając oświadczenie na adres: sklep@igaz.pl wraz ze zdjęciami dokumentującymi przyczynę reklamacji. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji jest spisanie wraz z kurierem protokołu reklamacyjnego.
Reklamacje dotyczące niezgodności zawartości przesyłki względem zamówienia przyjmowane są w terminie do 3 dni roboczych licząc od momentu odbioru przesyłki przez nabywcę. Zgłoszenia takiego należy dokonać wysyłając oświadczenie na adres: sklep@igaz.pl wraz ze zdjęciami dokumentującymi przyczynę reklamacji.
© iGaz.pl Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.
Oprogramowanie sklepu KQS.store